Meld u online aan of bel tijdens kantooruren (0113) 21 30 98

Organisatie

De missie van De Vluchtheuvel is het bieden van christelijke, professionele, psychosociale hulp bij levensvragen voor alle leeftijden en gezinssituaties. Het Woord van God geeft een bondige samenvatting van deze missie in Galaten 6 :10: “Zo dan, terwijl wij tijd hebben, laat ons goed doen aan allen, maar meest aan de huisgenoten van het geloof.”

De gesprekslocaties van De Vluchtheuvel liggen verspreid over het land. Er wordt hulp geboden in Goes, Dordrecht, Woerden, Amersfoort, Zwolle, Lelystad, Rijssen en Opheusden. Het hoofdkantoor is gevestigd in Goes. Aanmelden voor hulp kan online of via telefoonnummer (0113) 21 30 98.

Medewerkers

Bij De Vluchtheuvel werken professioneel opgeleide medewerkers. Er zijn psychologen en maatschappelijk werkers in dienst. Er is op dit moment geen vacature. Wij bieden studenten de mogelijkheid binnen onze organisatie stage te lopen.

Bestuur

Het bestuur is belast met het besturen van de stichting en draagt de eindverantwoordelijkheid. Ongeveer vijf keer per jaar wordt er vergaderd. De dagelijkse leiding van de organisatie ligt bij de directeur, die zijn taken en bevoegdheden uitvoert onder verantwoordelijkheid van het bestuur.

Vrijwilligers

PR-vrijwilligers in het hele land zetten zich in om De Vluchtheuvel bekendheid te geven en fondsen te werven. Op kantoor helpen vrijwilligers bij het verzenden van mailings en bestellingen. De vrijwilligers van de redactiecommissie verzorgen samen met medewerkers de uitgave van boeken in de reeks 'Zorg voor elkaar'. Voor deze commissie zoeken wij een nieuw redactielid.