Meld u online aan of bel tijdens kantooruren (0113) 21 30 98

Vrouwengroep seksverslaving

Gespreksgroep voor seksverslaafde vrouwen

Niet alleen mannen, maar ook veel vrouwen kampen met een seksverslaving. Misschien ken jij wel personen in je omgeving die daarin vastlopen. Je kunt anderen, voor wie dit van belang is, op deze mogelijkheid wijzen. En als het jou betreft: wacht niet langer! Neem nu de stap en vraag hulp!

Dat is niet iets wat je zomaar doet, inderdaad niet, maar als je het alleen niet redt, getuigt het van moed om nu een knoop door te hakken. Hulp vragen is geen schande, maar integendeel dapper en een eerste stap naar verandering. Lees de verhalen van andere vrouwen en hun worsteling.

Hoe werkt het?

In tien bijeenkomsten van ongeveer twee uur, die om de twee weken aan het einde van de middag plaatsvinden, komt een groep vrouwen bijeen. Leidraad is een werkmap die de deelnemer persoonlijk doorwerkt. Tijdens de bijeenkomsten is deze map het uitgangspunt. De nadruk ligt op het radicaal breken met en radicaal open zijn over de seksverslaving. Met elkaar wordt geleerd om stappen te zetten naar een leven zonder seksverslaving. Ook wordt aandacht gegeven aan de verhouding tot de Heere en aan duidelijke richtlijnen vanuit de Bijbel over seksualiteit.

Voor wie?

De vrouwengroep seksverslaving is bedoeld voor vrouwen die zelf ervaren dat ze in mindere of meerdere mate vastzitten in een seksverslaving en die hiermee willen breken. Bij de aanmelding hoort een intake- of screeningsgesprek om in te schatten of u in de groep past.

Informatie en aanmelden

Wilt u meer informatie, dan kunt u bellen naar het telefonisch spreekuur of direct aanmelden (vermeld bij de omschrijving: 'vrouwengroep').